Stefania Bosco
Mijn naam is Stefania Bosco, psycho-energetisch therapeut in Ede.
Bij het SIO (School voor Intuïtieve Ontwikkeling) heb ik de driejarige opleiding ‘Psycho-Energetisch Therapeut’ gevolgd.
Vervolgens heb ik mijn therapiepraktijk ‘Mille Pensieri’ opgericht. In het Italiaans, de taal van mijn ouders en grootouders, betekent deze naam ‘Duizend gedachten/inzichten’, en ook ‘geschenken’.
Mijn praktijk is voortgekomen uit een zeer persoonlijke drijfveer. Jarenlang heb ik zelf de gevolgen ervaren van een trauma uit mijn kindertijd. Dit sluimerde in rustige tijden en kwam met volle kracht terug in onrustige periodes. De ommekeer kwam dankzij het toepassen van psycho-energetische technieken, waardoor ik volledig geheeld ben. Sinds die tijd bepalen deze nare ervaringen mijn leven niet meer. Er is ruimte ontstaan om eindelijk mezelf te zijn. Ik overleef niet meer, ik leef.
Deze positieve ervaring wens ik ieder ander toe. Als psycho-energetisch therapeut kan ik iemand die iets heeft te verwerken of streeft naar persoonlijke verandering, deze mogelijkheid bieden. Vanuit deze motivatie nodig ik je uit onder mijn begeleiding een stap te zetten op weg naar herstel – een waardevol geschenk aan jezelf!
